• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Віртуальний методичний кабінет

Віртуальний методичний кабінет

/Files/images/ZIK_0015.JPG

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Вихователь-методист Стаховська Лідія Михайлівна.

Має вищу педагогічну освіту. Закінчила Український державний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова у 1995 році.

Стаж педагогічної роботи - 22 роки.

Графік роботи:

Понеділок: 8.30 - 16.12

Вівторок: 10.00 - 17.42

Середа: 8.30 - 16.12

Четвер: 8.30 - 16.12

П'ятниця: 8.30 - 16.12

Методичний кабінет дошкільного навчального закладу є центром методичної допомоги педагогічним працівникам та поширення психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного віку.

Основними завданнями діяльності методичного кабінету є:

· Забезпечення організаційно-педагогічних умов для життєдіяльності дітей, організація розвивального простору в дошкільному навчальному закладі.
· Створення рефлексивно-інноваційного середовища, організація системи роботи, спрямованої на удосконалення професійної майстерності, психолого-педагогічної культури педагогічних працівників, підвищення їх кваліфікації, активізацію творчого потенціалу та збагачення досвіду.
· Виявлення перспективного педагогічного досвіду в колективі дошкільного закладу і за його межами, сприяння вивченню, узагальненню, впровадженню, розповсюдженню кращих доробків шляхом висвітлення у засобах масової інформації, організації та участі у виставках, презентаціях, роботі методичних об’єднань, шкіл перспективного педагогічного досвіду та ін.
· Впровадження нових концептуальних засад функціонування системи дошкільної освіти, освітніх програм, інноваційних технологій і методик розвитку, виховання і навчання дітей в практику роботи дошкільного закладу.
· Моніторинг стану освітнього процесу у групах дошкільного закладу, умов забезпечення психічного, фізичного, соціального і духовного благополуччя дошкільників, рівня їхньої життєвої компетентності й готовності до подальшого шкільного життя відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти та чинних програм.
· Інформування педагогів про нормативні документи в галузі дошкільної освіти, науково-методичні, навчальні та періодичні фахові видання, надання практичної допомоги у їх використанні.
· Вивчення потреб і надання практичної допомоги молодим спеціалістам та іншим педагогічним працівникам, в т.ч. у періоди підготовки їх до атестації, курсової перепідготовки.
· Сприяння участі колективу дошкільного закладу в дослідно-експериментальній діяльності різних рівнів за пропозицією органів управління освітою чи з власної ініціативи відповідно до наказу про проведення експериментальної роботи, її програми.
· Пошук і впровадження нових ефективних форм взаємодії дошкільного закладу із сім’ями вихованців, батьківською і науковою громадськістю у здійсненні завдань цілісного всебічного розвитку дітей, популяризації роботи дошкільного навчального закладу.
· Координація діяльності дошкільного навчального закладу із закладами оточуючого соціуму для повнішої реалізації завдань формування життєвої компетентності дошкільників.
· Створення фондів нормативно-правових та інструктивно-методичних документів, наукової, науково-популярної, методичної психолого-педагогічної, довідкової, енциклопедичної, дитячої художньої літератури, періодичних педагогічних видань, аудіо-, відеоматеріалів, електронних та наочних друкованих засобів навчання, предметної наочності, а також зразків моделей планування, організації, проведення освітнього процесу та інших матеріалів з досвіду роботи педагогів.
·Формування інформаційного банку даних (каталогів і картотек на електронних або/та паперових носіях) з питань змісту дошкільної освіти, організації освітнього процесу, психолого-педагогічних досягнень, а також стосовно наповнення методичного кабінету.

/Files/images/2017_novini/День вишиванки 17 051.jpg

Форми методичної роботи

Колективні:

- педагогічні ради;

- педагогічні години;

- педагогічні читання;

- теоретичні семінари;

- семінари-практикуми;

- тренінги;

- методичні мости;

- «круглі столи»;

- відкриті заняття.

Групові:

- робота творчих груп;

- консультації;

- майстер-класи;

- школа ППД;

- консультпункти;

Індивідуальні:

- наставництво;

- самоосвіта;

- взаємовідвідування;

- робота над проблемними питаннями.

/Files/images/metodist/методкабінет.jpg/Files/images/metodist/Копия IMG_0151.jpg/Files/images/metodist/IMG_0147.jpg/Files/images/novini/Семінар логопедів 5.jpgСемінар-практикум вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів міста з проблеми: «Корекція мовленнєвих порушень та розвиток артикуляційної і дрібної моторики дітей середнього та старшого дошкільного віку із ЗНМ шляхом художньо-продуктивної діяльності» /Files/images/metodist/Заняття економіка 013.jpgВідкрите заняття з економічного виховання Висіцької О.Л. на тему : "Чарівне перетворення"

/Files/images/novini/IMG_0183.jpgВідкрите заняття вихователя Ямкової Л.І. "Казкова рукавичка"/Files/images/novini/семінар сталий розвиток 011.jpgСемінар з проблеми "Формування у дошкільників моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя"/Files/images/novini/тренінг сенсорика 004.jpgТренінг "Освітня лінія "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі"

Кiлькiсть переглядiв: 21

Коментарi